Hart voor Handicap wil alle drempels weg. De fysieke drempels in gebouwen, openbaar vervoer, scholen, bedrijven. Maar ook de drempels in ons hoofd die verhinderen dat mensen met en zonder beperking elkaar ontmoeten. [meer]
Onafhankelijk Leven wil ervoor zorgen dat alle personen met een beperking vrij en doordacht kunnen beslissen hoe, waarvoor, door wie, waar, wanneer, zij ondersteund worden. [meer]
Na de fusie tussen Bas! en Oikoten formuleerde Alba samen met ToolBox een nieuw toekomstproject en werkte ze een organisatiestructuur uit om dit toekomstproject te realiseren. [meer]
Solentra draagt bij aan een beter toegankelijk psychologisch en psychiatrisch zorgaanbod voor kinderen en hun gezinnen, met een migratie achtergrond. [meer]
VZW Armentekort wil aan de hand van een tienjarig demonstratieproject in Antwerpen aantonen dat kansarmoede op grote schaal effectief te bestrijden is en uiteindelijk overwonnen kan worden. [meer]
BND Kortrijk vzw wil laagdrempelige diensten en werk aanbieden als antwoord op maatschappelijke behoeften, met bijzondere aandacht voor kansengroepen. [meer]
Onze prioriteit was het bestuur te versterken. Samen met ToolBox en de Solvay MBA-studenten werkten we voor de Raad van Bestuur een draaiboek op maat van onze organisatie uit. [meer]
De vzw Brusselse Welzijns- en gezondheidsRaad zet zich in voor een betere bekendmaking van de Nederlandstalige welzijns- en gezondheidszorg in Brussel. [meer]
Het Punt vzw–steunpunt vrijwilligerswerk Brussel is een onafhankelijke pluralistische organisatie, die over de sectoren heen het vrijwilligerswerk in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest bevordert en ondersteunt. [meer]
In 2010 startten Amnesty International Vlaanderen en Amnesty International Belgique Francophone een dialoog op over hoe ze hun werking beter konden afstemmen. [meer]
ToolBox lichtte de kostenstructuur van AI door. Het gefinaliseerde rapport werd op de Raad van Bestuur besproken. Verschillende aanbevelingen werden meteen doorgevoerd. [meer]
Door de wijzigende medische pathologie, werd het herbekijken van de visie en missie en de doelgroep van Lhiving een noodzaak. Vervolgens werd de externe communicatie afgestemd. [meer]
We gebruiken de cookies om je een betere gebruikerservaring op deze website te garanderen.
Als je deze accepteert, gaan wij ervan uit dat je akkoord gaat met het gebruik van de cookies.OkReject