22 strategische vragen alvorens te beginnen aan communicatie of fondsenwerving

Feb
25
Friday February 25, 2022 à 12:30 PM

Would you like to participate?

If you are already a ToolBoxer or part of a member organisation, simply log in to register. Otherwise, contact us.

CONTACT US

22 strategische vragen alvorens te beginnen aan communicatie of fondsenwerving

venue

Online (Zoom)

Contact de l'événement

Catherine
Veel vzw's of bedrijven stellen zichzelf dezelfde vragen over het verbeteren van hun marketing- of communicatie-inspanningen. En er kan veel tijd, moeite en budget worden verspild aan het communiceren naar de verkeerde doelen, het sturen van berichten die niet bij die doelen passen of het niet drukken op de juiste knoppen die tot "conversie" leiden. Gedurende 1u30 gaan we onszelf een reeks marketingvragen stellen die tot doel hebben goed interne debatten te stimuleren en U toelaten jullie instrumenten aan te scherpen om ervoor zorgen dat elke investering meer impact heeft voor uw project. Om die theoriën te illustreren, zullen we laten zien hoe deze technieken ClassContact hebben geholpen, een vzw die Toolbox gebruikte om zich beter te positioneren en te communiceren.
Gregory Berleur is Marketing Consultant en ToolBoxer sinds 2014. Met zin voor meer impact en bijdrage te leveren in meer bedrijven, startte hij mee 7 jaar geleden theMarkitects.com op. De teller staat nu op 27 verschillende sectoren met zowel groten klanten (Omega Pharma, Orange, Procter & Gamble) als KMOs en start-ups. Zijn persoonlijke missie is om marketing een nieuwe naam te geven : Change Acceleration! En die technieken te gebruiken om de transitie van de massa-consument naar duurzame denkwijzen, producten en diensten te versnellen.